sobota 22. února 2014

♡TAG : Co dělá mě mnou ♡

Zase další TAG :) Tentokrát co dělá mě mnou :)
Říkala jsem si, že tyto TAGY jsou možná lepší do videí, co myslíte? 
Já bych ráda točila videa, jenže nemám klid na to natáčení, takže to asi nevyjde no. 

1. Kolik měříš?
    cca 169-170 cm

2. Kolik ti je let? 
    Je mi 16 let.

3. Kdy ses narodila? 

    16.7.1997

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží? 

    Většinou přímo na trendy nehledím a nosím oblečení, které se mi líbí. Jako samozřejmě, že si občas prohlédnu módní časopisy, co se zrovna nosí, ale že bych to hned potřebovala to ne.

5. Máš nějaké piercingy/tetovaní?

    Nemám, ale tetování bych do budoucna chtěla.

6. Existují nějaké potraviny, které nemusíš/nesnášíš?

    Houby! Rozhodně houby

7. Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička?

    Těch se opravdu hodně, ale asi She looks so perfect od 5 Seconds of summer
 
8. Zlato vs. Stříbro?

    Stříbro
    
9. Jaké jsou tvoje záliby?

    Moc zálib nemám, ale asi poslouchání muziky, kosmetika, přátelé.
 
10. Rtěnka vs. Lesk na rty?

      Balzám s barvou, jinak asi rtěnka no.

11. Zima vs. Léto 

      Léto ☼

12. Máš akné? 

      Ano

13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?

      Někdy mastná, někdy smíšená

14. Máš pihy? 

      Pihy má snad každý ne?

15. Jakou velikost mají tvé nohy/boty?
      Pokaždý jinou ale asi 40

Takový kratší článek :) 
Mějte se hezky Katie xx
Zdroj: http://liceni11.pise.cz/3-tag-co-dela-me-mnou-what-makes-me-me.html

4 komentáře:

  1. Moc pěkný tag!!! :))*
    Jinak s těma houbama souhlasím :DDD :))*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, další Tag už mám připravený, zítra ho zveřejním :))
      Jojo houdby bléé :(( :DD

      Vymazat
  2. Super článek :-), jinak máš to tu pěkné :-))!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat