pátek 7. února 2014

Psaní dopisů? Dříve a dnes

Zkuste se sami sebe zeptat. Kdy jsem naposledy někomu napsal/a dopis? U většiny bude odpověď, že někdy v dětství. Ale samozřejmě se najdou i lidé, kteří dopisy stále píší a myslím tím jen naší generaci. Já třeba dopisy píšu.

<--- Toto je sbírka dopisů co mi přišlo, píšeme si asi rok. Vždy napíšu 1-2 dopisy za měsíc, tudíž mě těch 13,- nějak nevytrhne



(U mě to začalo tak, že jsem byla uplně potřeštěná Directionerka(což už nejsem) a byla jsem adminkou na nějaké stránce o 1D a viděla jsem tam fotky dopisů jak si slečny spolu dopisují, tak mě napadlo si s jednou adminkou napsat dopis. Fotku dopisu jsem sdílela na té stránce a do komentářů se mi ozvala jedna moc milá slečna, že by mi ráda taky napsala. Mně to samozřejmě nevadilo, tak jsem jí bez problémů napsala mou adresu a brzy jsem očekávala dopis. 
S adminkou z té stránky jsme si už přestaly psát, jelikož dopisy byly pořád o 1D a to mě nebavilo, ale se slečnou z komentářů (Kačkou) to bylo jiné. Pořád jsme se měly co napsat. Vždy si vypíšeme své zážitky a jsem ráda, že jsem jí alespoň tak mohla poznat, jelikož je z druhé strany republiky než já. Do dopisu někdy přidáme i malý dáreček, který opravdu potěší.
Kdyby nebyly tak drahé známky určitě bych si psala s více lidmi a odepisovala na dopisy.)
Strašně moc mě baví to, že když jsou Vánoce nebo Velikonoce a jedu k prarodičům tak už sepisují pohledy pro své příbuzenstvo a vždy jim s tím pomáhám, vymyslet text a napsat ho. Je škoda, že už to takhle nedělá více lidí. Dnes si všichni řeknou na co utrácet 13,- za známku, když můžu použít e-mail, sms, nebo facebook. 
Ale co památka? Z počítače nebo mobilu si to, ale můžete omylem smazat. A taky ruční písmo je takové osobnější. Je vidět, že člověk si s tím dal práci. Na počítači jen třeba zkopíroval nějaký narozeninový text a poslal. 
Proto si myslím, že dopisy by se měly psát víc, obzvlášť od nás teenagerů. A mě to dokonce i baví, vždy mi třeba trvá něco vymyslet, ale nakonec jsem ráda, že tohle dělám.:)
Píšete taky dopisy?
Co si o psaní dopisů myslíte?
Píšete si s příbuzenstvem?
Pomáháte prarodičům s psaním dopisů?
Katie xx


1 komentář:

  1. Já píšu dopisy opravdu hodně často :) Protože prodávám šperky, jinak podle mě je psaní dopisů krásné.. <3!

    OdpovědětVymazat