pátek 7. února 2014

Malá recenze: Kniha "Hvězdy nám nepřály"


Přemýšlím jestli vám napsat i popis té knihy. Ale asi nenapíšu, kdybych ho psala po svém asi bych vám přepsala celou knížku a stahovat z internetu to nebudu, tam se na to můžete podívat sami. Řeknu vám jen to, že je to o dívce a chlapci, kteří trpí rakovinou.
Já jsem si popis třeba vůbec nečetla a nechala jsem se překvapit.
Tuto knihu jsem přečetla za pouhé dva dny, jelikož jsem nemocná a tak jsem doma a nic nemusím dělat a také proto, že kniha není moc silná.
Abych pravdu přiznala, nemám výtisk té knihy, ale pouze staženou, jelikož u nás v knihkupectví nebyla k dostání a já už nechtěla čekat na objednávku.
Hodně lidí mi radilo ať si knihu přečtu, tak jsem je poslechla.
Když jsem začala číst, byla jsem v rozpacích, jelikož mě to vůbec nechytlo, nevěděla jsem co si o tom myslet a tak. Ale když byla tak vychvalovaná, musela jsem pokračovat a jsem za to ráda.
Až po pár kapitolách mě to fakt zaujalo a začetla jsem se. Jo, třeba si říkáte, jak mě to mohlo chytnout až tak pozdě, ale asi mam radši jiný styl knížek.
Ale musím říct, příběh byl velice procítěný a vše se zdálo tak opravdové.
Když jsem se začetla, dokázala jsem nevnímat své okolí a jen číst a vžívat se do příběhu. Smála jsem se, ale i brečela. I když smích není vhodný u tak vážného tématu, ale nešlo se nesmát.
Když jsem ale došla na konec, vůbec bych nečekala takový. Jsem z něj ještě pořád zmatená. Já osobně bych konec napsala jinak. Přišlo mi to, jako kdyby spisovatel potřeboval nutně knížku ukončit a nenapadlo ho nic jiného.
Všechno jsou to jen mé názory. Budu ráda i za vaše názory, zajímalo by mě jak jste to pochopili vy.
Katie xx

2 komentáře: