úterý 25. února 2014

Info - Londýn


I když jsem si plánovala, že články budu přidávat každý den, alespoň krátké, škola mi to pokazila. Máme samé testy úkoly a tak podobně. 
Tenhle týden je toho na mě opravdu moc. 
V pátek odjíždím s kamarádkou(já 16,ona 17) do Londýna, tak bych vám i tímto článkem o tom něco chtěla říct.
V Londýně jsem už byla jednou a to v září roku 2012, byla jsem tam s babičkou a jen na pouhé tři dny. A už v té době mi bylo jasné, že jsem v Londýně nebyla naposledy. 
Někdy v srpnu- září 2013 jsem začala plánovat, že tam pojedu znovu. Nejdřív mě napadlo, že bych jela s babičkou i s kamarádkou dohromady, jenže my chtěly jet už o jarní prázdniny a babička v létě, tak to nějak padlo.
Ve mě ta myšlenka pořád zůstala, tak jsem navrhla co kdybych jela s kamarádkou sama? 
V polovině září jsme si zarezervovali hotel v Londýně a už jsme mohly jen čekat.
Opravdu jsme se bály, aby Student agency vypsali autobusy na březen.
A teprve v prosinci jsme si koupily i jízdenky. 
Až teď jsme si ulevily, že už by to mohlo vyjít.
Na mobilu jsem si udělala odpočítávání a každý den to sleduji, pomáhá to při čekání!
Naše odpočítávání mělo okolo 130 dní a nyní už to je jen 2 dny 20 hodin a 50 minut.
Ale my jsme takové ty osoby, které na vše mají hrozně moc času a vše honíme na poslední chvíli a samozřejmě je to tak i teď. 
Já mám za úkol najít adresy a mapy míst kam půjdeme a já ještě nic nemám:(
Nemám ani dobaleno. A taky si musím obměnit playlist v mp4 (jestli víte nějaký supr čupr songy napište mi je prosím)
Teď ještě do toho to učení, vražedná kombinace. Ale zítra odpoledne už bych se snad nemusela na nic učit a mohla bych nějaké ty věci připravit. 
Ještě taková informace a zároveň otázka. Chystáme se celou cestu natáčet a pak to sestříhat do nějakého kratšího filmu, budete mít o to zájem??
A taky v hotelu uděláme twitcam, pokud dobře poběží internet, budu ho sdílet na asku a twitteru(možná hodím odkaz i na blog), nejspíš, tak sledujte:)
Určitě budeme hodně nakupovat, tak pak bude opravdu dost článků s nákupy a i s zážitky. Máte se na co těšit. A pokud se za tu dobu, co tu nebudu, zvýší opravdu hodně sledovanost a přibyde hodně, ale opravdu hodně pravidelných čtenářů bude giveaway. Pokud vás tu bude pořád málo, nějakou tu maličkost si pro vás schovám na později.
Tak nám prosím držte palce, ať se nám povede vše jak má. 
A vrátím se vám v pátek dalšího týdne.
Teď už se ale musím vrhnout na učení, aby testy dopadly dobře. 

Info, které by vás mohlo zajímat:
Hotel rezervován přes booking.com (vřele doporučuji)
Autobus od Student agency (je to fun&relax , tudíž vlastní miniobrazovky v sedačkách)
Cena hotelu za 5 nocí, za dvoulůžkový pokoj okolo 9 000
Cena autobusu za jednu osobu 1690 (dohromady tam i zpět)
Pokud vás zajímá něco dalšího, neváhejte a napište

Mějte se hezky Katie xx

5 komentářů:

  1. Těším se,až přidáš různé články,až se vrátíš :).

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé!!! :)) Strašně se těším!! :) Jinak to video natočte <3 A twitcam <3 :333

    OdpovědětVymazat
  3. Prosimtě jak dlouho tam trvá cesta tím autobusem? A jeli jste na noc?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trvá to okolo 17ti hodin. Když jsme jeli tam vyjížděli jsme v 17:30 z Prahy takže z části na noc a pak dopoledne. A odjížděli jsme v 11:00 dopoledne, tudíž přes den i noc:)

      Vymazat