sobota 22. února 2014

♡ Common white girl TAG ♡

Tak a máme tu zase nějaký ten TAG. Zrovna tento se mi zdá, že je dost populární u zahraničních bloggerek a dostává se i k nám do ČR.

Tvůj oblíbený nápoj ze Starbucks?
Ve Starbucks jsem mockrát nebyla, ale asi u mě vede karamelové frappuccino ♡. 
Jak to vidím, hned bych si to dala♥
Jak dlouho ti ráno trvá příprava?
Obvykle před odchodem z domova mám na přípravu asi hodinu. Ale takových 15 minut mi vždy přebývá, ale kdybych vstala o těch 15 minut později už bych rozhodně nestíhala :D
Ale nejpomalejší mám stejně pondělky. Ty bych uplně zrušila, hah.

Kolikrát denně fotíš sama sebe?
To se nedá říct jednoznačně. Někdy to není ani každý den, ale většinou ty fotky stejně zůstanou jen v mém mobilu nebo tabletu. 
Jen někdy se fotka "povede" a já jí můžu zvěřejnit.

Kolik instagramových odběratelů máš a kolik tam máš fotek?
Právě mám už krásných 244 odběratelů a 380 fotek :OOO

Říkáš někdy "OMG" nebo "LOL" nahlas?
Jo řekla bych, že jo. Ale rozhodně častěji to píšu než říkám.

Nosíš to samé oblečení i druhý den?
Dá se říct, že jo. Někdy si ale vezmu to oblečení jakože obden. Že jeden si vezmu třeba modré triko, další den něco jiného a třetí den zase modré triko. A pak až ho dávám do "prádla".

Jsi rasistická?
Rozhodně ne. Samozřejmě, že někdy mě štvou nějací lidé určité rasy, ale němůžu všechny házet do jednoho pytle. 
Každý se nějak narodil a je to člověk jako my všichni ostatní. 

Kolik máš tweetů?
Momentálně 4 650, ale vsadím se, že ještě dnes jich bude o mnoho víc.


Instagram, Twitter nebo Tumblr?
Teď vám přijdu asi divná, ale Tumblr jsem nikdy nepochopila a nevyznám se v něm:( 
Takže Twitter a Instagram jednoznačně. Mezi těmito dvěmi se nedokážu rozhodnout.

Jak trávíš většinu volného času?
Nevím co pořád dělám, ale volného času mám opravdu málo. Ale když už nějaký je, tak jdu asi ven s přáteli. Nebo pozvu kamarádku k nám nebo jedem na nákupy a tak podobně.

Jaké jsou tvé oblíbené youtuberky?
Tak z Čech na youtube sleduji Teri Blitzen, Sunny, Ronnie, TheTeenGirlLooks. A ze zahraničních Bethany Mota, Zoella, Acacia. Nevím jestli bych vám je měla nějak popisovat, ale tak Teri, TheTeenGirlLooks, Bethany, Zoella ty mají většinou beauty, nebo shopping videa. Sunny a Ronnie, takové ty TAGY, vlogy, reakce a podobně. A Acacia, ta dělá vše možné.

Vypadáš vždy reprezentativně?
Určitě ne. Tedy nechodím oblíkaná jak nějaký chasník. Ale někdy jsem líná vymýšlet všelijaké kombinace, doplňky, tak na sebe hodím to co najdu.
Ale jakože líčím se i když zůstávám doma, bez líčení si přijdu tak nesvá.

Doufám, že se vám tento TAG líbil a brzy snad bude další. Nechci se pořád opakovat, ale komentujte čtěte, staňte se pravidelnými čtenáři. Pokud vás tu bude dost, určitě můžete čekat překvapení v podobě Giveaways a podobných soutěží. 
Mějte se hezky Katie xx








4 komentáře:

  1. Už se moc těším na ty překvapení!! :))**
    Jinak nádherný tag!! Doufám že brzy bude další :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vás tu nebude ještě víc, hlavně těch pravidelných čtenářů, tak překvápka(soutěže nebudou) :((
      Děkujii :** Pokud na nějaký pěkný narazím tak jo :*

      Vymazat
  2. Nádhera Káťo skvělý tag! :-)

    OdpovědětVymazat