sobota 11. ledna 2014

Nákupy 11/1/14

Dnes 11/1 jsem s babičkou, ano s babičkou, vyrazila do Prahy na malé nákupy. Jen na Zličín, původně jen do Ikei, ale prošly jsme i Metropoli.
Jako první jsme tedy šly do Metropole, zamířila jsem do obchodů jako H&M, Kenvelo, C&a, New yorker, Jennyfer...
Ale musím říct, že už je celkem po výprodejích a jsou doprodeje zboží z loňska, tudíž jsem si nic nekoupila, ani jsem nechtěla moc utrácet(šetřím si na nákupy do Londýna) Hned potom jsme šly do Ikei, miluju to tam. Moc se mi líbí jejich nábytek a doplňky, celý bych to tam vykoupila :DD
Jelikož jsme tam byly dopoledne zas tak narváno. Při první návštěvě jsme nakoupily toto:
Tohle si koupila babička pro sebe, formičky na čokoládové bonbóny, yummm!! 
A To druhý nevim jak se nazývá, ale dá se do toho sypký čaj a pověsí se to na hrnek, víte jak to myslím ne?.
formičky 29,- to na čaj 69,- 2ks











Mamce jsme koupily vázu, je taková lehce modrá a abychom jí nedaly samotnou vázu, koupily jsme i bambus!:DD váza asi 29,- bambus asi 39,-














Jako další jsme pro moje rodiče koupily svíčku. Voní po čokoládě uplně hrozně mooc:)))) jen za 49,-












Babička si teda koupila ještě nějaké drobnosti, ale ty nemám na fotkách. Jako další jsme zašly do tesca. Zamířila jsem k oblečení, jelikož z výprodejů toho měli ještě dost. A hned jsem narazila na tuhle-
úžasnou mikinu/tričko (na cedulce je mikina i stylem vypadá jako mikina, jenže není teplá jako mikina:D)
To Love je "napsáno" flitrama a je stříbrné (ten blesk to ozářil a vypadá to jako černé) 
Byla asi třikrát zlevněná, z nějakých 500,- na 158,- 











Pak jsme opět navštívily Ikeu, tentokrát ale 'ikeáckou' restauraci, kde jsme se najedly. A ještě než jsme jely domů, jsme zašly do dekorací v Ikee a já si vybrala tuhle úžasnou věc, do pokoje.
Je to vlastně jakýsi "film" Pověsí se to na zeď a dají se do toho fotky. Na této fotce je vidět i to jak je zkroucený, ano je to schválně. Zdá se mi to jako hodně pěkná dekorace! A jen za 129,-







A tady máte fotku toho jak to vypadá s obrázky, které jsem si do toho vytiskla.
Vím, je to špatně vidět, jelikož jsou fotky černobílé, na první fotce je New york(times square a 'žlutý' taxík).
Na další je nápis: Hopes and dreams. Think it. Believe it. Dream it.
Třetí je fotka Londýna(Big Ben a červená telefonní budka)
Na další je opět citát: All our dreams can come true if we have the courage to pursue them - Walt Disney.
Pátá je fotka Hollywood.
Šestá, citát: If you can imagine it, you can achieve it; if you can dream it, you can become it.
A jako poslední je fotka Eiffelovy věže.



To by bylo asi všechno co bych k dnešku řekla, jo vím je ten článek trochu nudný a taková, dá se říct, 'zmatený'. Nevěděla jsem jak co napsat. :DD 
Snad to příště bude lepší, děkuji za přečtení a do komentářů mi můžete napsat jestli i vy rádi nakupujete v Ikee. A taky nápady na další článek :)
Mějte se hezky Katie xx

4 komentáře:

  1. Bomba článek, koupily jste dokonalé věci, a ten rámeček je naprosto dokonalého, s ta tričko-mikina :D je taky překrásná :))-

    OdpovědětVymazat
  2. Ten rámeček♥
    Miluju tvoje články:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohla jsem ho tam nechat :))
      Jé děkuju :)

      Vymazat