sobota 21. prosince 2013

Vánoce, Vánoce přicházejí

Jelikož už za pár dní jsou Vánoce, je na čase napsat článek ohledně Vánoc, vánoční atmosféry a tak podobně.
Co se vám vybaví, když se řekne Vánoce? Mně opravdu hodně věcí! Stromeček, sníh, ozdoby, cukroví, samozřejmě dárky, bramborový salát, kapr(i když ho nejím) a ještě X dalších věcí áá málem bych zapomněla, ještě vánoční filmy- zbožňuji je:D!

I když nemám ráda zimu ani sníh, tak mi Vánoce bez sněhu přijdou takové zvláštní. Vypadá to jako podzim, ale všude vánoční výzdoba. Kdyby mohl být sníh aspoň na Štědrý den, to by mi bohatě stačilo, ale já s tim nic nenadělám. 

V zimě opravdu ráda nosím vlněné svetry, i když je to v poslední době bráno spíše jako trend, mám je ráda už opravdu dlouho. 














Vánoční atmosféru také dokáží přivodit voňavé svíčky. Doma jich máme hned několik, vůně skořice a jablka nebo vanilky a podobně.


Už dnes jsme si ozdobili stromeček. Jakmile je doma stromeček, hned mi přijde, že Vánoce jsou tu!
Takhle vypadá: omlouvám se za nekvalitní fotku, byla tma:D


Letos jsem si všem řekla, aby mi jako dárek k Vánocům dali peníze, jelikož se v březnu chystám do Londýna a celé si to platím sama, peníze jsou potřeba. Cestu i hotel mám tedy zaplacené, ale chci si tam nakoupit i hodně oblečení, protože Primark is the best shop ever! Už jednou jsem tam byla a kdyby mi nedošly peníze přivezla bych si toho mnohem víc.  
Takže letos toho bude opravdu málo a tak proto, aby pod stromečkem bylo aspoň něco, jdu zítra ještě dokupovat dárky. Zatím mám jen takové drobnosti, zítra toho chci dost dokoupit.

Dnes už konečně dávali několik vánočních filmů. Mám hodně ráda americké vánoční filmy, moc se mi líbí styl jejich trávení Vánoc, nádherně vyzdobené domy, focení na vánoční pohlednice, ponožky na krbu a tak podobně.

A když už jsem u toho, jak trávíte Štědrý den?
My většinou odpoledne jdeme k babičce, kde si rozdáme dárky. I s babičkou se pak navečer vracíme k nám, okolo šesté hodiny večeříme- obvykle máme kapra a salát, já tedy řízek a salát. Poté si připijeme a jdeme ke stromku. Mám mladšího bráchu, je mu 8 let, a tak dárky rozdává on. Je vždycky zábavné když luští pro koho to bude. Když máme dárky rozdané a rozbalené koukáme společně na pohádky a prohlížíme si dárky. Myslím si, že takhle den tráví většina z nás. Vánoční zvyky nedodržujeme:)

To je asi vše, co bych vám k tomuto tématu řekla.
Teď se musíme modlit, aby alespoň na Štědrý den ten sníh napadl.
Děkuji za čtení, sdílejte a ahoj. Katie

0 komentářů:

Okomentovat