neděle 22. prosince 2013

Poslední dárky

Jo, dnes jsem byla nakoupit poslední dárky a jelikož jsem strašnej idiot zapomněla jsem je nafotit před zabalenim :DD
Takže tady jsou zabalené
Embedded image permalink  
A napíšu Vám jen seznam těch věcí alespoň.
Pro mamku: Řasenka
                  Pudr
                  Sprchový gel
                  Šampon
                  Váza
                  Ponožky
Pro taťku: Tričko- I♥bůček :DD (mě hrozně pobavilo)
                Sprchový gel a šampon v jednom
                Parfém a deodorant
                Ponožky
Pro bráchu: Rostoucí zvířátko
                  Sprchový gel
                  Transformers postavička
                  Ponožky
Pro babičku: Svíčka, která mění barvy
Pro všechny dohromady: čajové svíčky s vůní čokolády- voní fakt božsky!

A zase jsem koupila i něco sobě a to hodiny a fake tričko OBEY- jo přiznám, že je fake a nebudu tvrdit jak je pravé :DDD
Hodiny
Embedded image permalink

A tričko - jedinečné fotka i semnou :D     
Embedded image permalink
  
A jelikož nevím, jestli ještě do Vánoc něco napíšu, tak všem přeji veselé Vánoce, bohatého Ježíška a krásné prožití svátků! 
Vaše Katie        

2 komentáře:

  1. Krásně zabalené :))
    Jinak ty hodiny a to triko!!! Wow!! <3
    Božží! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To balení mi dalo práce a tak hrozně mě to nebavilo :))
      Viď, já ho zahlídla a musela jsem ho mít!! :))) Měli tam i 1D trika a všechny možný potisky, ale tohle prostě láskaa:33
      Díkyy:))

      Vymazat