neděle 15. prosince 2013

Něco málo o mně

Asi bych se vám mohla i představit, že? 
Jmenuji se Kateřina Najmannová, jsem ráda oslovována jako Katie.
Je mi 16 let. Narozeniny mám 16.7.
Jsem ráda ve společnosti.
Mám velmi nudný život.
Mám pár splněných snů, ale rozhodně si dávám vyšší a vyšší cíle!
Ráda bych natáčela nějaká videa, či vlogy pár jich je zde- http://www.youtube.com/channel/UCPc485mm2lOfAYYIgv96Fdw 
Jsem na střední ekonomické škole, ale nesnáším ekonomiku :D heeh
Muziku poslouchám snad jakoukoli.
Ráda si poslechnu One Direction, Taylor Swift, Selenu Gomez, Demi Lovato, Ollyho Murse, Union J, Eda Sheerana, Austina Mahone, Daft punk, One republic, je jich ještě hrozně moc a z českých interpretů- Voxela, Adama Mišíka, Johnyho Machette, moc se o českou hudební scénu nezajímám, ale když se naskytne něco pěkného ráda si to poslechnu.
Dál nevim co bych o sobě řekla :D Pro začátek tohle asi stačí.

0 komentářů:

Okomentovat