neděle 15. prosince 2013

Každodenní kosmetické přípravky

Dnes bych vám napsala o tom, jakou používám kosmetiku při běžném dni.
V kosmetice nejsem nijak náročná, za kosmetiku moc neutrácím.
Tak asi začnu.
Každé ráno si umyji obličej tímhle, dá se říct, mýdlem.
 Je od značky L'ORÉAL PARIS a já jsem s ním nad míru spokojená. 
Používání: Nejprve si namočíte obličej, potom vezmete kartáček, který je na lahvičce připevněný, nalijete na něj kapku mýdla a kroužíte po obličeji, potom jen opláchnete a je hotovo.

 Jako druhý krok používám čistící vodu Clean&Clear.
Je to běžná čistící voda nic extra.
Ale zase jí nemůžu ani nic vytknout.
 Třetí krok je krém. Používám opět Clean&Clear.

 S tímhle krémém jsem nadmíru spokojená, skvěle oživí a rozjasní pleť.
 Teď už začínám s líčením. Jako první použiji Make-up, mám ho od značky Vollaré, kterou jsem tedy dříve neznala, ale tento make up jsem koupila při návštěvě Anglie. Skvěle kryje a dlouho vydrží.

 Make up zafixuji pudrem. Pudr mám od Rimmel London- stay matte.
Tenhle pudr si kupuji už asi rok a nemužu si ho vynachválit. Skvěle zmatňuje, dlouho vydrží i odstíny má super! Já mám odstín 002 a skvěle vyhovuje.













Dále použiji tužku na oči. Značka essence Longlasting.
Pokaždé, když mi tužka dojde kupuji si zase jinou značku, ještě jsem nenarazila na tužku, která by mi suprově vyhovovala. 
Dělám si jen spodní linky tak není potřeba nějaké extra super tužky :D











Jako další je na řadě řasenka. Značka miss sporty- Fabulous LASH.
 Tuhle řasenku zbožňuji, je fakt dobrá, neslepuje řasy, nedrolí se, dlouho vydrží.
Má takový štěteček.









Občas ještě použiji rtěnku značky miss sporty odstín 014.
 Opravdu nádherně voní! A dlouho vydrží.
To je asi tak vše co bych k mojí kosmetice řekla. Jsem nenáročná, proto toho není až tak moc. 
Moc vám děkuji za čtení blogu a sdílejte ho dál. Katie

2 komentáře:

  1. Moc pěkně napsané :)
    Myslím že si pár věci budu muset koupit!! :)

    OdpovědětVymazat