pondělí 16. prosince 2013

Dárky

Nakupování dárků je pro mě na Vánocích snad to nejtěžší. Vždy mi trvá vymyslet co komu koupit, ještě když nemám dostatek financí. 
A už mi přijde blbý každý rok kupovat takové ty dárkové kazety se sprchovými gely a šampóny, ale vždy to dopadne tak, že minimálně jednu koupím.
Často nakupuji svíčky, vonné tyčinky, kosmetiku a sprchové gely. Myslim si, že to tak má hodně lidí, co slýchávám.
Letos nakupuji dárky hodně pozdě :D 
Až dnes jsem byla něco nakoupit a pořád to není vše.
Pokaždé, když se rozhodnu, že pujdu nakupovat, většinu věcí nakoupim sobě.
Za to se uplně nesnášim! Moc utrácim :DD
Jak to máte vy? Taky nakupujete místo dárku věci sobě?:D
Teď vám ukážu co jsem dnes nakoupila.
Začnu věcmi pro sebe.
Koupila jsem si tyhle vonné tyčinky. Je to vlastně taková vůně ve skleničce do které se 


 dají takové dřevěné tyčinky, které tu vůni do sebe nasají a provoní celý pokoj.
Doma jsme už několikrát měli vůni jasmínu, tak jsem si do pokoje chtěla zkusit koupit jinou a koupila jsem si vanilku. Vanilku z toho tedy moc necítím, víc z toho cítím kokos, ale voní to dobře a po celém pokoji.









Do zásoby jsem si koupila ještě jednu tuto vůni, ale tentokrát má vonět po růžích.
Ještě jsem ji neotevřela, tak nevím jak voní.














Dál jsem si koupila hřeben, zalíbil se mi a tak jsem si ho prostě koupila :D nevím co k němu víc říct.

 Dál mám nový štětec na pudr. Vždycky jsem měla jen takový malinký, proto jsem si koupila větší. Je strašně moc jemňoučký, strašně dobře se používá!!
Ještě jsem si koupila nové pinzety, ale ty jsem zapomněla vyfotit, ale tak pinzety znáte :DD

Tak teď jsou na řadě už dárky! KONEČNĚ!

Zatim jen maličkost pro bráchu, nějaký rostoucí dinosaurus prostě :D
Je v nějakém vajíčku, které se dá do vody a dinosaurus z něho má vylézt.















Toto je dárek pro maminku, pudr od essence. Nikdy jsem ho neměla, ani jsem ho nezkoušela, tak snad bude dobrý. Je to odstín 001, mamka si ho vyžádala :D













Jako další jsem mamce koupila voděodolnou řasenku, také od essence. Mamka jí používá už dlouho a vyhovuje jí. Mně osobně moc nevyhovuje, strašně rychle vysychá a slepuje řasy, ale tak mamka si dává opravdu malinkou vrstvu.











A jako poslední dárek je pro tátu. Parfém a deodorant od Lamborghini. Parfém jsem viděla prodávat i samostatně, tak vím i jak voní. Má moc příjemnou vůni.












Tak a to je vše co mám nakoupeno. Jo, vím je toho opravdu málo. Vůbec mě nenapadá co bych mohla dokoupit. Babičkám a dědům (lol to je divný slovo, určitě se to řiká jinak) budu dávat s rodiči společné dárky.

Doufám, že se vám článek aspoň trochu líbil. Katie

2 komentáře:

  1. Vyzkoušej obchodu Nanu Nana, mají tam takové serepetičky fakt za nízké ceny, já jsem tam koupila pro prarodiče malá červená srdíčka, jedno srdíčko stálo 10 Kč a měli strašnou radost :) takže zkus pohledat, určitě se ti tam něco zalíbí ;)

    OdpovědětVymazat